Το νέο δίκτυο προβολής ψηφιακού περιεχομένου και διαφημίσεων της Cabtivo είναι πλέον πλήρως λειτουργικό μέσα σε αυτοκίνητα ταξί, με αρκετά ελληνικά media agencies και brands να δοκιμάζουν την καινοτόμα πλατφόρμα. Τα αρχικά αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της “DOOH in-car διαφήμισης” στο επιβατικό κοινό.
Το ψηφιακό δίκτυο της Cabtivo στα συνεργαζόμενα ταξί της Αθήνας, προσφέρει περιεχόμενο, διαφημίσεις βίντεο, πληροφορίες, ψυχαγωγία και, σύντομα, ηλεκτρονική πληρωμή, παρέχοντας μια ομαλή και ευχάριστη εμπειρία για τους επιβάτες, ενώ παράλληλα παρέχουν στους ιδιοκτήτες ταξί μια νέα πηγή εσόδων. Με προηγμένα εργαλεία στόχευσης, καινοτόμο λογισμικό και hardware, καθώς και τη δυνατότητα παράδοσης, διαδραστικών και geolocated μηνυμάτων, η Cabtivo αλλάζει τους κανόνες του out-of-home advertising, φέρνοντας τη διαφήμιση στα αυτοκίνητα στην Ελλάδα.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τις ψηφιακές μας οθόνες να λειτουργούν και να παρέχουν εντυπωσιακά αρχικά αποτελέσματα για τους συνεργάτες μας και τους διαφημιζόμενους”, δήλωσε ο Σολ Σαλτιέλ, συνιδρυτής της Cabtivo. “Η καινοτόμα μας πλατφόρμα προσφέρει έναν έξυπνο και συναρπαστικό τρόπο για να περάσουμε τα μηνύματα στο επιβατικό κοινό, παρέχοντας ταυτόχρονα μια όμορφη εμπειρία για αυτό. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε το πλάνο ανάπτυξης με τους, προκειμένου να αξιοποιήσουμε τη δύναμη της digital in-car διαφήμισης στην Ελλάδα”.