Η Coca-Cola παρουσιάζει τη νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της και φέρνει στην κορυφή της λίστας του Αϊ-Βασίλη κάθε πράξη καλοσύνης. Με τη φετινή καμπάνια και με βασικό μήνυμα “Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες“, η Coca-Cola εξυμνεί το πνεύμα των Χριστουγέννων που όλοι κρύβουμε μέσα μας. Η εικόνα του Αϊ-Βασίλη αποτελεί παγκόσμιο σύμβολο καλοσύνης, γενναιοδωρίας και ανιδιοτέλειας. Αξίες που όλοι καλούμαστε να αγκαλιάσουμε, είτε βοηθώντας έναν γείτονα – ή ακόμα και κάποιον άγνωστο – είτε απλά προσφέροντας την τελευταία Coca-Cola … Γιατί κάθε πράξη καλοσύνης μετράει!
Καθώς το λανσάρισμα του χριστουγεννιάτικου σποτ της Coca-Cola σηματοδοτεί την ‘επίσημη’ έναρξη της εορταστικής περιόδου, η χριστουγεννιάτικη ταινία έχει ξεκινήσει να προβάλλεται σε παγκόσμιο επίπεδο από τις 3 Νοεμβρίου.
Ενισχύοντας περαιτέρω το μήνυμα πράξεων καλοσύνης, φέτος τα Χριστούγεννα επιστρέφει στην Ελλάδα το αυθεντικό χριστουγεννιάτικο φορτηγό της Coca-Cola. Από τις 5 μέχρι τις 27 Δεκεμβρίου το φορτηγό της Coca-Cola θα ταξιδέψει σε Πάτρα, Γιάννενα, Θεσσαλονίκη και Αθήνα δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να γνωρίσουν από κοντά τον Αϊ-Βασίλη, να μπουν για λίγο στον κόσμο του, αλλά και να «δεσμευτούν» με τη δική τους πράξη καλοσύνης και γενναιοδωρίας.
Η Coca-Cola, μέσα από το λανσάρισμα της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας, υλοποιεί μια πράξη καλοσύνης, υποστηρίζοντας το έργο της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε». Μιας οργάνωσης που όχι μόνο αναδεικνύει την αξία του εθελοντισμού, αλλά εστιάζει στον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και την καθημερινή διάσωση σημαντικού αριθμού μερίδων φαγητού που προσφέρονται απευθείας σε κοινωφελείς οργανώσεις.
Μπείτε στο Coca-Cola app ή στο coca-cola.gr, ανακαλύψτε τον Αϊ-Βασίλη που κρύβεται μέσα σας και ζήστε την αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων.