Η μητρότητα χωρίς φίλτρα και ρομαντισμούς

Στην πρώτη της μονογραφία Sorry I Gave Birth I Disappeared But Now I’m Back, η Ουγγαρέζα φωτογράφος Andi Gáldi Vinkó προβληματίζεται για τη μητρότητα ξεκινώντας από τη δική της προσωπική εμπειρία.

Το έργο της συνδυάζει αυτοπροσωπογραφίες αλλά και εικόνες εγκύων γυναικών –κυρίως φίλων της–, πορτρέτα των συντρόφων τους με τα παιδιά τους, εξαντλημένες γυναίκες κατά τη διάρκεια του θηλασμού, παιδιά στα πρώτα τους χρόνια και φωτογραφίες των μεταμορφωμένων γυναικείων σωμάτων.

View this post on Instagram

A post shared by Andi Galdi ️️ Vinko (@andigaldi)

Στόχος της είναι να δείξει, όσο το δυνατόν πιο αληθινά, τις αλλαγές που επιφέρει η γέννηση ενός μωρού, ιδιαίτερα στη ζωή της μητέρας, αλλά και να αναδείξει ένα θέμα που ελάχιστα έχει απασχολήσει τη σύγχρονη τέχνη.

Τρυφερή και ωμή ταυτόχρονα, η αφήγηση της Andi Gáldi Vinkó εμφανίζει τις αντιφάσεις της μητρότητας και δείχνει τις προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι νέες μητέρες, συχνά μόνες τους, λόγω της αποδυνάμωσης των οικογενειακών σχέσεων τις τελευταίες δεκαετίες.

Ακολούθησε το TheMamagers στο Instagram

Διαβάστε περισσότερα

Best of network