Ο Μάριος Μάζαρης, για μια ακόμη φορά μας ξαφνιάζει ευχάριστα.
Αυτή τη φορά η ιδέα του ήταν να μοιράσει στους μαθητές του έναν “Έλεγχο Προόδου” προσκαλώντας τους να γράψουν ξεχωριστά ο καθένας τους τα σχόλια και τις παρατηρήσεις που έχουν για τον ίδιο. Με αυτόν τον τρόπο ήθελε να διαπιστώσει πως τον κρίνουν τα παιδιά.
Η ανάρτηση του Μάριου Μάζαρη
Σήμερα πήρα τους βαθμούς μου.
Φυσικά και είχα άγχος, όποιος παίρνει βαθμούς έχει άγχος.
Τι σημαίνει είμαι δάσκαλος;
Η πιο ουσιαστική αξιολόγηση μας, έρχεται από τα παιδιά κι αυτή που έχει την πιο μεγάλη σημασία.
Ζήτησα από τους μαθητές και τις μαθήτριες μου λοιπόν να με βαθμολογήσουν, να με αξιολογήσουν.
Στην αρχή σάστισαν, τους εξήγησα ότι ακόμα κι εγώ μπορεί να μην τα πηγαίνω καλά, είναι σημαντικό να μου εξηγήσουν τι δεν πήγε όπως νόμιζα.
Ήμουν επεξηγηματικός; Βοήθησα; Ένιωσα; Ήμουν παρών; Μάλωσα, φώναξα, κέρδισα, έχασα;
Πολλά ερωτήματα που πιστέψτε με δεν είχα καμία σιγουριά για το πώς θα απαντηθούν.
Τα παιδιά όμως μπήκαν στο “παιχνίδι“ μου, γιατί κανείς δεν είναι αλάθητος και τέλειος.
Το να είσαι δάσκαλος είναι από τα πιο δύσκολα πράγματα στον κόσμο.
Το να επηρεάζεις, να δίνεις τον ρυθμό ή να δείχνεις τον δρόμο, από τα πιο μεγάλα βάρη.
Σε αυτή την αξιολόγηση τα πήγα καλά μαμά , θα κάτσω να μελετήσω τους βαθμούς, τα σχόλιά τους.
Κάποια παιδιά ζήτησαν παραπάνω μπράβο, κάποια θέλουν πιο πολύ παιχνίδι μαζί μου, κάποια με ενθάρρυναν.
Σε γενικές γραμμές, θα φέρω σπίτι καλούς βαθμούς.
Στο επόμενο τρίμηνο ποιος ξέρει, θα προσπαθήσω ·