Νέα έρευνα: Οι γονείς αγοράζουν περισσότερα παιχνίδια για τον εαυτό τους

Οι γονείς αγοράζουν όλο και περισσότερο παιχνίδια για τον εαυτό τους, παρά την ακρίβεια και το αυξημένο στο κόστος ζωής, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσίευσε το BBC.

Σύμφωνα με τους αναλυτές της εταιρείας στατιστικής NPD, περισσότερα από ένα στα τέσσερα παιχνίδια που αγοράστηκαν πέρυσι στη Μεγάλη Βρετανία προορίζονταν για ενήλικες και εφήβους. Τα “μεγάλα παιδιά” μπορεί να ξοδεύουν το περιορισμένο διαθέσιμο εισόδημά τους σε παζλ και όχι σε εξόδους για διασκέδαση, είναι το συμπέρασμα της έρευνας.

Οι πωλήσεις παιχνιδιών μειώθηκαν συνολικά το 2022 καθώς οι γονείς μείωσαν τις παρορμητικές αγορές χαμηλού κόστους. Ο αριθμός των παιχνιδιών και παιχνιδιών που πωλήθηκαν μειώθηκε κατά 6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ανέφερε η NPD. Οι γονείς συνήθως αγόραζαν παιχνίδια από 30 έως 60 ευρώ, αλλά αντιστάθηκαν σε μικρές και απρογραμμάτιστες αγορές, με τις πωλήσεις παιχνιδιών κόστους κάτω των 10 ευρώ να μειώνονται δραστικά.

Ανάμεσα στα πιο δημοφιλή αντικείμενα που πωλήθηκαν ήταν μαλακά παιχνίδια, παιχνίδια κατασκευών, φιγούρες δράσης και παιχνίδια-οχήματα. Η Melissa Symonds, διευθύντρια του NPD, είπε ότι οι γονείς που αντιμετωπίζουν αυξανόμενους λογαριασμούς και τιμές έχουν γίνει ειδικοί στην επιλογή παιχνιδιών που συνδυάζουν κόστος και ποιότητα.

Περίπου το ένα τρίτο των καταναλωτών συγκρίνουν τις τιμές στο διαδίκτυο και στο κατάστημα πριν αποφασίσουν τι θα αγοράσουν. Αυτές οι νέες συνήθειες των καταναλωτών είναι ένας ακόμα παράγοντας που προκαλεί πτώση των πωλήσεων παιχνιδιών με χαμηλότερο κόστος, σύμφωνα με την έρευνα.

Παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές ψωνίζουν ανάλογα με την τιμή, η βιομηχανία παιχνιδιών είναι συγκριτικά ανθεκτική στην οικονομική ύφεση σε σύγκριση με άλλους τομείς. Οι πωλήσεις πέρυσι μειώθηκαν κατά 3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την ανάλυση της NPD, ενώ η μέση τιμή ενός παιχνιδιού στη Μεγάλη Βρετανία είναι 11,73 ευρώ.

Ακολούθησε το TheMamagers στο Instagram

Διαβάστε περισσότερα

Best of network