Μελέτη: Η χρήση μάσκας δεν επηρεάζει αρνητικά την απόδοση και την προσοχή των μαθητών

Η χρήση μασκών για τον περιορισμό του κορωνοϊού δεν έχει αρνητική επίδραση στην απόδοση και τη δεκτικότητα των μαθητών σύμφωνα με ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Παίδων στο Μπόχουμ της Γερμανίας.

Στη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Children», συμμετείχαν 133 μαθητές ηλικίας 11 έως 14 ετών από συνολικά 13 τάξεις, στην πέμπτη και έκτη δημοτικού αλλά και στην πρώτη γυμνασίου.

Όπως μεταφέρει δημοσίευμα της ΕΡΤ, για τα δύο πρώτα μαθήματα της ημέρας, όλα τα παιδιά που συμμετείχαν φορούσαν είτε μάσκα FFP2 είτε χειρουργική μάσκα. Μετά από αυτό, οι ομάδες χωρίστηκαν και διδάχτηκαν για δύο ακόμη ώρες σε ξεχωριστές αίθουσες. Σε αυτό το στάδιο, 65 παιδιά φορούσαν μάσκα και 68 όχι.

Έπειτα, ακολούθησε ένα τεστ απόδοσης με υπολογιστή σε μικρές ομάδες με βάση μια τυποποιημένη μέθοδο μέτρησης που αναπτύχθηκε από το «ALA Institute for Working, Learning, and Aging». Σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα, όλα τα δωμάτια είχαν καλά συστήματα εξαερισμού και ήταν εξοπλισμένα με φίλτρο αέρα.

Τελικά, οι ερευνητές δεν κατέγραψαν σημαντικές αποκλίσεις στα αποτελέσματα των δοκιμών σε σχέση με τη χρήση της μάσκας σε καμία από τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης καταδεικνύοντας ότι οι φόβοι πολλών γονιών είναι αβάσιμοι. Στο πλαίσιο αυτό, όπως σημειώνουν οι ερευνητές, η χρήση μάσκας δεν επηρεάζει σημαντικά την προσοχή και τις εκτελεστικές λειτουργίες των μαθητών και εξακολουθεί να συνιστάται κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

Ακολούθησε το TheMamagers στο Instagram

Διαβάστε περισσότερα

Best of network