Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στο διαδίκτυο η επιλογή να αναρτηθεί διαφημιστικό μήνυμα ενάντια στις αμβλώσεις, στο μετρό του Συντάγματος. Υπεύθυνη η ΣΤΑΣΥ για τις διαφημίσεις, λέει ο πρώην πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, ερωτηματικά για τα κριτήρια και το ποιος πλήρωσε για ένα τέτοιο μήνυμα.
Η αφίσα, που βρίσκεται στον πιο κεντρικό σταθμού μετρό της Αθήνας, έχει σύνθημα «διάλεξε τη ζωή» και ξεκάθαρο στόχο να προπαγανδίσει τον περιορισμό των αμβλώσεων στην Ελλάδα.
Χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κάνουν λόγο για «οπισθοδρομικό» και «μεσαιωνικό» μήνυμα.
Η Αττικό Μετρό μας φέρνει τον Μεσαίωνα. Η καμπάνια αυτή είναι βγαλμένη από τις πιο σκοτεινές εποχές της ιστορίας και απειλεί ευθέως το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του σώματος. pic.twitter.com/XhAtXWJqId
— Antilian Kotzai (@AntilianKotzai) January 13, 2020
Στη χώρα όπου πεθαίνουν ανεμβολίαστα παιδιά, όπου γυναίκες κακοποιούνται, βιάζονται και δολοφονούνται και οι υπαίτιοι…
Geplaatst door Auguste Corteau op Maandag 13 januari 2020
Πρόταση για την επόμενη καμπάνια κατά την άμβλωσης στο μέτρο
Geplaatst door Elena Akrita op Maandag 13 januari 2020
Σύμφωνα με τον Γιάννη Μυλόπουλο, πρώην πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, αρμόδια για τις διαφημίσεις αυτές είναι η ΣΤΑΣΥ ΑΕ, που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο.
Κύριε Μυλόπουλε ως πρώην πρόεδρος του Αττικό Μετρό τι συμβουλεύετε να κάνουμε ως συλλόγοι γυναικών, επίσημα απέναντι στην εταιρεία με διαμαρτυρία για αυτήν την απαράδεκτη διαφήμιση που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ομόνοια; pic.twitter.com/8HesxTsb4V
— iLi (@iLi_van_iLi) January 13, 2020
Αξίζει να σημειώσουμε ότι την καμπάνια χρησιμοποιείται το ίδιο ακριβώς μήνυμα που είχε τυπωθεί και στο εξώφυλλο της εφημερίδας SportDay στις 29 Δεκεμβρίου.
Από τους πρώτους που τοποθετήθηκαν ήταν ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Παύλος Χρηστίδης, ο οποίος έγραψε χαρακτηριστικά στη σελίδα του στο Facebook, θυμίζοντας την κατοχύρωση του δικαιώματος της άμβλωσης από το ΠΑΣΟΚ το 1986:
“Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή, όχι επιβολή.
Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων.
Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα.
Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές.
Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;”.
Πέραν από την επιλογή ενός τέτοιου μηνύματος, βασικό ερώτημα που οφείλουν να απαντήσουν οι αρμόδιοι είναι ποιος πλήρωσε γι αυτήν τη διαφήμιση, δεδομένου ότι όπως καταλαβαίνει κανείς, μία τέτοια καταχώρηση είναι πολύ ακριβή…
Με πληροφορίες από το thepressproject.gr