Δεν πάει καιρός που μία Βρετανική έρευνα ήρθε να αποδείξει αυτό που ήδη υποψιαζόμαστε. Πως τα κορίτσια μεγαλώνουν έτσι, ώστε να θεωρούν μεγαλύτερο όπλο για την επιτυχία στη ζωή, την ομορφιά ή πιο γενικά την εξωτερική εμφάνιση.
Στον αντίποδα των απογοητευτικών αποτελεσμάτων της έρευνας, μια από τις κορυφαίες εταιρίες παροχής ενέργειας και τεχνολογικών καινοτομιών στον κόσμο, εμπνεύστηκε μια καταπληκτική διαφήμιση η οποία προβάλλεται σχεδόν κάθε βράδυ από το BBC.
Οι δημιουργοί του διαφημιστικού σποτ επιδόθηκαν σε ένα πρωτότυπο παιχνίδι της λέξης “όμορφη” χρησιμοποιώντας την αλλαγή του νοήματος της στην αγγλική γλώσσα, όταν χρησιμοποιείται ως επιρρηματικός προσδιορισμός. Η κάμερα ζουμάρει στα πρόσωπα των κοριτισιών που συμμετέχουν ενώ ακριβώς δίπλα κάνει την εμφάνισή του ένα μεγάλο “I am pretty” (σ.σ “είμαι όμορφη”), το οποίο όσο ανοίγει το πλάνο μετατρέπεται σε “i am pretty curious, i am pretty inventive. (σ.σ “είμαι πολύ περίεργη, αποφασισμένη κ.λ.π”) δείχνοντάς μας τα κοριτσάκια σε εργαστήρια χημικών πειραμάτων, σε αιολικά πάρκα και σε διάφορα μέρη όπου πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει το μυαλό και όχι η αρμονική κατατομή του προσώπου.
[youtube width=”625″ height=”400″]https://www.youtube.com/watch?v=lBNVcRx5rR8[/youtube]
Το συγκεκριμένο video έχει χιλιάδες views και άλλα τόσα σχόλια που είναι άκρως ενδιαφέροντα. Το βασικό όμως είναι ότι περνά το μήνυμα πως ήρθε η ώρα που τα κορίτσια πρέπει να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και όχι να μεγαλώνουν φιλοδοξώντας να γίνουν άγγελοι της Victoria Secret.