“Αν μπορούσες να δειπνήσεις με όποιον ήθελες, ζωντανό ή νεκρό, τότε ποιος θα ήταν αυτός;”. Σε αυτήν την ερώτηση κλήθηκαν να απαντήσουν γονείς και παιδιά. Η σύγκριση των απαντήσεων των μεν και των δε, λέει πολλά…
Η εταιρεία MasterFoods Australia αποφάσισε να διεξάγει ένα κοινωνικό πείραμα, καλώντας μαμάδες, μπαμπάδες και παιδιά να συμμετάσχουν σε ένα ολιγόλεπτο video απατώντας σε μία μόνο, φαινομενικά απλή ερώτηση.
Η ερώτηση που τέθηκε στους συμμετέχοντες ήταν: “Αν μπορούσες να δειπνήσεις με όποιον ήθελες, ζωντανό ή νεκρό, τότε ποιος θα ήταν αυτός;”.
Σε ένα πρώτο στάδιο, κλήθηκαν να απαντήσουν στην ερώτηση μόνο οι γονείς, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν αναφέροντας κατευθείαν διάσημα ονόματα του παρελθόντος ή του παρόντος. Έπειτα, η ομάδα κάλεσε τα παιδιά να απαντήσουν, δίχως την παρουσία των γονέων τους, οι οποίοι παρακολουθούσαν τις απαντήσεις των παιδιών τους.
Όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως απάντησαν πως αυτοί με τους οποίους θα ήθελαν να δειπνήσουν είναι η οικογένεια, η μαμά και ο μπαμπάς τους. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως “έβαλαν γυαλιά” στους μεγαλύτερους, και αυτό το κατάφεραν εντελώς αυθόρμητα εκφράζοντας τα πιο πηγαία και ειλικρινέστερα συναισθήματά τους.
Με το παραπάνω video, η MasterFoods Australia ξεκινά μία καμπάνια, με στόχο η ώρα του δείπνου να αποκτήσει τη σημασία που θα έπρεπε να έχει: να γίνει μία ώρα κατά την οποία η οικογένεια μαζεύεται μαζί και περνά ποιοτικό χρόνο, τόσο απαραίτητο για όλα τα μέλη της, αλλά περισσότερο για τα παιδιά.
Δείτε το βίντεο:
[youtube width=”725″ height=”394″]https://www.youtube.com/watch?v=2wfbY3i4FY0[/youtube]
Δείτε επίσης:
VIDEO: Οι γονείς είναι γονείς
Mom, ένα εξαιρετικό animation που αναδεικνύει τον υπέρτατο ρόλο της μητέρας